ליצמן: לפיד לא האינדיקטור שלנו, נצביע נגד "חוק הגיוס"

    מוטי סבן No Comments on ליצמן: לפיד לא האינדיקטור שלנו, נצביע נגד "חוק הגיוס"

    היום (שני) "חוק הגיוס" ייעלה לקריאה ראשונה בכנסת | יאיר לפיד הודיע, כי מפלגתו תתמוך בחוק: זה החוק שלי | סגן השר יעקב ליצמן אומר היום: לא נשנה את דעתינו בגלל לפיד, נצביע נגד החוק

    צילום: פלאש 90
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) תצביע מליאת הכנסת בקריאה ראשונה על "חוק הגיוס" שהוכן ע"י הוועדה של משרד הביטחון וצה"ל, בתזכיר החוק שהוגש נכנסו סעיפי הסנקציות הכלכליות, ויעדי גיוס מוגדלים. בעקבות כך נציגי הציבור החרדי בהוראת מועצות גדולי וחכמי התורה מצביעים נגד.

    מי שבגללו יעבור "חוק הגיוס" הוא יאיר לפיד יו"ר מפלגת יש עתיד, לפיד טוען כי החוק הוא החוק שהוא העביר בכנסת הקודמת ולכן יתמוך בחוק. אבי גבאי יו" המחנה הציוני, ייצא בקמפיין אגרסיבי כנגד התמיכה של יאיר לפיד וטען: הוא מציל את ממשלת נתניהו בהצבעה בעד החוק. לפיד לא חוזר בו מתמיכתו בחוק.

    בעקבות תמיכת יאיר לפיד, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן אמר היום במליאת הכנסת:  "אנחנו נתנגד היום לחוק הגיוס, מועצת גדולי התורה החליטה שאנחנו צריכים להתנגד לחוק הזה בכל תוקף ואם החוק הזה יעבור בשלוש קריאות אנחנו נפרוש מהקואליציה.

    אנחנו נגד סנקציות ועוד כל מיני דברים בחוק. אני בטוח שאף אחד לא חושב ולא חולם שאם לפיד תומך בחוק הזה, שאנחנו נתמוך בזה. צריך להגיע למצב כזה שכל מי שרוצה ללמוד בישבה בארץ, הוא צריך לקבל הסדר שיוכל להמשיך ללמוד ושלא יפריעו לו."



    0 תגובות